torsdag 1. april 2010

Og vinneren er...




Jeg sovnet på sofaen i går kveld, så trekningen ble utsatt til i dag..
Det var 26 stk som ville være med i trekningen, med til sammen 46 lodd - veldig koselig.

Og vinneren ble....

Marianne
Marianne har denne herlige bloggen som er verdt et besøk! I tillegg til bloggen som heter Hverdagslykke har hun også en egen systove som har et lite utsalg her. Koselig at du fant bloggen min slik at jeg kunne finne din! Du må ta kontakt og fortelle hva slags farge du ønsker deg.
Jeg har etter at jeg annonserte give awayen fått 12 nye følgere av bloggen min. Dette er selvfølgelig veldig hyggelig! Alltid kjekt når folk titter innom, og morsomt når noen tenker at de har lyst til å komme på besøk igjen. Derfor her jeg foretatt en ekstratrekning blant de nye følgerene mine og vinneren av ekstrapremien ble Janne Skjerdingstad som har den ferske
bloggen som heter Jannes Hobbyblogg! Ta en titt da vel! En liten overraskelse kommer i posten til deg.

3 kommentarer:

  1. Grattis till Marianne! Jag får hoppas på vinst i nån annan tävling.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Marianne! Og så arti at jeg også ble trekt ut!!! Tusen takk!!!!!

    SvarSlett
  3. Åh for en overraskelse! SÅÅÅÅ gøy å vinne!
    Den halsen er bare nydelig. Tar gjerne en i den fargen som på bildet jeg:) Skal sende deg adressen min!
    Håper du hadde en fin fin påske!

    TUSEN TAKK!:)

    Klem Marisnne

    SvarSlett