søndag 13. desember 2009

Denne bloggingen gjør meg så julete..

Det har vel alltid vært sånn at jag har vært glad i å pynte rundt meg. Særlig med levende lys i alle varianter. Men etter at jeg begynte å orientere meg i interiørbloggverdenen har det hele fått en ny dimensjon! Det er jo uendelig mange flotte og inspirerende blogger rundt omkring! Og det er heller ikke til å fornekte at all inspirasjonen resulterer i et og annet nyinnkjøp. En tallerkenhylle for eksempel MÅTTE jeg jo bare ha. Den har kommet på veggen, men foreløpig har den ikke så mange tallerkner, så jeg må nok holde utkikk etter noe som passer eller gå på jakt på mormors loft :o)
Jeg er egentlig ikke vant med å pynte til jul før lillejulaften eller lille-lillejulaften, men jeg merker at jeg lar meg påvirke og at adventspyntingen gå litt ut over sine grenser i år. Men koselig er det.
Telysglassa er det jentene som har laget med panokittlin og konfetti. Veldig søte!

2 kommentarer:

  1. Veldig fin tallerkenhylle du har kjøpt deg. Koselig det du har puttet i den også.
    Jeg har til nå brukt eskimogarn på luene mine, men jeg har kjøpt inn det garnet som vi fikk oppgitt - jeg husker ikke navnet nå, men de har det på Aandahls. Luene er knallgod i hvertfall.
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med tallerkenhylle, den er praktisk til alt fra tallerkener, sko, bøker og ting man vil vise fram! Hvor fant du slik hylle her omkring? Jeg har lyst på en til! Spørs om jeg må fri til Frode;)
    Jeg pynter også litt etter hvert i år, ganske koselig i grunn. Diller og daller litt når jeg har lyst i stedet for at jeg MÅ pynte alt i siste liten. Kjekt med jul!!

    SvarSlett