mandag 21. september 2009

Tre resteprosjekt

Her er to omslagsbluser og en annen bluse som jeg har laget av restestoff. Det blomstrete stoffet er rester etter to kjoler jeg sydde til jentene. Den kortermede omslagsblusen er laget av et japansk stoff som jeg har sydd denne kjolen av før. Måtte bare utnytte restene og var så fornøyd da jeg fikk nok til den. Men legg merke til at mønsteret er blitt opp ned! Ja, ja, hvis jeg hadde sett det før jeg sydde så hadde det ikke blitt noen bluse, det hadde det ikke vært nok til. Omslagsblusene er laget etter mønster fra Barn igjen-boka. Ble særlig fornøyd med den blomstrete, blir glad av å se på den. Den siste er faktisk rester etter en kjole til Eline som ikke er fordig enda. Den mangler ermestoff i den perfekte rosafarge.





1 kommentar:

  1. Hei!
    Titter innom bloggen din for første gang, her var det mye fint!
    Skikkelig fine omslagsbluser i restestoff! Herlige farger! (Jeg kommer tilbake!)

    Ha en fin søndagskveld!
    Hilsen Mama-Å på Sykroken

    SvarSlett