mandag 14. september 2009

Sveve på rosa skyer..

Vel, skyene er vel hvite da men..
Her er et sett jeg nettopp har sydd til storesøster. Skjørtet er kraftig inspirert av et skjørt jeg så på gecko-bloggen Fargene har selvfølgelig prinsessa valgt selv. Sydde i utgangspunktet singlett til, men desverre ikke før sommeren var over, så jeg måtte sy en langermet genser til også.

Mønster; skjørt eget. Skjørtet har fire "biter". Genser er Meedom str 7 år. Nederst har jeg sydd denne veldig kjekke kanten (som også kan brukes som løpegang til strikk i midja) fra den samme fantastisk inspirerende bloggen att-sy-en- gecko.


3 kommentarer:

  1. Fine og gode klær, skjønner at Eline legger inn bestilling! Nå som jeg har fått til å sy et par gensre så skal jeg prøve å være litt mer kreativ på utseende på dem. Har "safet" litt bare for å komme inn i mønstrene og fremgangsmåten.

    SvarSlett
  2. Har tenkt litt på samme måten selv, kjekt å sy enkelt til jeg har kommet litt igang. Nå etterhvert vil jeg begynne å sy litt mer utfordrende og detaljrike plagg. Samtidig er det jo også helt klart endel stoff som gjør plagget i seg selv, for eksempel elefantene :o)

    SvarSlett
  3. Gøy med flere norske sy-bloggere, stå på:)

    SvarSlett