mandag 26. oktober 2009

Vognpose

Denne vognposen sydde jeg for en stund siden, og hadde ikke tenkt å blogge om den, men så fikk jeg spørsmål fra ei gammel studievenninne på facebook som hadde vært innom bloggen min. Koselig! Hun venter baby i januar og hadde tenkt å sy vognpose. Lovde henne å legge ut bilder av den jeg har sydd her. Jeg har brukt en voksipose som mal, men har forandret litt siden stoffet jeg brukte bare var 110 cm bredt (elefantstoffet). Innsiden er babycord, begge stoffene fra stoff og stil. Inni har jeg brukt ei billig sommerdyne (type 39 kr) fra jysk, som jeg klipte samme form som posen og kastet over rundt. Blir passende til en vår- og høstpose. På vinteren har vi brukt lammeskinnspose eller voksipose. Det går sikkert an å sy en tykkere dyne inni også om man vil. Den lukkes med knytebånd som jeg har sydd i samme stoff , festes på 3 plasser.


2 kommentarer:

  1. :)
    Kjempefin vognpose! Har fått pakke fra S&S i dag, så nå skal eg snart sette i gang!
    Har lagt til bloggen din i favorittene mine og følger spent med på nye kreasjoner... :) M

    SvarSlett
  2. Så fin den är! Och mycket, mycket snyggare än de som normalt hör till vagnarna...

    SvarSlett