tirsdag 28. september 2010

WIP - men jeg trenger mer garn!

For en stund siden bestilte jeg noe skikkelig herlig USA-garn fra Micsknitz. Garnet heter Bulky Organic Merino og fargen heter Alice in Wonderland. Det er håndfarget og lages på bestilling i den fargen og garntypen man vil ha. Superdeilig, og så masse flotte farger! Da vi fikk vite at lillebabyen er ei lita jente bestemte jeg meg for at garnet måtte bli en dress til henne. Garnet er stødig og delilg å strikke med, og prosjektet voks rimelig fort. Men underveis viste det seg dessverre at jeg har for lite garn! Så nå har jeg bestilt et nøste til og mere matchende kantegarn også. Men siden det ellers går mest i hemmelighetskremerier om dagen (julegaver, bursdagsgaver osv) så må jeg vise fram denne WIP`en (work in progress).


7 kommentarer:

  1. For en frisk og fin dress! Nydelige farger og blir nok deilig til ei lita vinterjente.

    Jeg har gitt meg forbud med å starte på nye prosjekt før de halvferdige er sluttført, derfor lite framgang! Sovner jo på sofaen før jeg kommer meg i gang om kveldene:)
    Snakkes i morgen!

    SvarSlett
  2. Så bra at du får tak i mer garn!! Det var superfint.
    Skal vi prøve å treffes neste uke?

    SvarSlett
  3. Så fin! har aldri strikket raglan den veien. Spennende.

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin den var :o) Og gratulerer med ei lita jente i magen. Spennende med farger og garn ingen andre har og da ;o)

    SvarSlett
  5. Så fin dress du heill på å lage!! Fine farga og fin fason.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Denne blir sprek:) Den ser verkeleg god ut, du må berre få tak i litt meir garn!

    SvarSlett