mandag 22. februar 2010

Premie fra Arbeidshuset og trasse-toeren

Jeg var så heldig å vinne en konkurranse/give away hos Arbeidshuset i forbindelse med at de åpnet nettbutikk for litt siden. Veldig morsomt å vinne noe! Forrige uke fikk jeg hentet den og shoppet litt samtidig :o)
Premien var en forundingspakke med fire forskjellige ting; en nostalgisk knagg, et morsomt skilt, et lys med englemotiv og pynt og en hvit ramme i shabby stil. Veldig fornøyd - tusen takk!
Tinga er ikke helt plassert i Hemsydd-heimen enda, men her er bilder i allefall! Skiltet likte jeg veldig godt - tror det passer utmerket hjemme hos meg! Det har fått plass i tallerkenhylla sammen med fretex-koppene og fata mine.

Her er forresten et av bildene jeg tok av sinnataggen i den herlige hjertekjolen. Bare sånn at du ser den passer Jippiyes. Bildene er ikke akkurat så beskrivende for den trassige toerens
begeistring. Men hun nektet bare å bli tatt bilde av!

3 kommentarer:

  1. Hohoi- der var den! Utrolig gøy å se.

    SvarSlett
  2. herlige med livlige 2åringer!!!!!!!!!!!kjolen sat jo som et skudd!!!!!!!!
    og heldig du som vant så mye søtt!!!!!!!
    ang varme hjertene jeg lager:jeg syr sammen innerpute,sparer cs 15cm og vrenger gjennom her.Syr deretter kanaler ja,som ikke er helt fra bunn til topp,slik at hveten sklir litt der en vil ha den liksom.Da er det bate å helle på med 1kg korn og ha oppi litt lavendet olje eller korn og fordele det rundt.så syr jeg sammen vrengeåpninga på 15cm-ferdig!!trekket overlapper hverandre på baksiden slik at innerputa ikke detter ut,også har jeg brukt små knapper også til lukking(se det ene bildet)bare å spørre vet du,ikke alt som sier seg selv på bilder heller:-)

    SvarSlett
  3. Flott kjole på ei skjønn jente!

    SvarSlett